vibez voor Rode Neuzen Dag

vibez voor Rode Neuzen Dag

Afgelopen weekend werd bekend gemaakt hoeveel Rode Neuzen Dag opgebracht heeft. Een spetterende €4.269.073! Ook vibez deed een duit in het zakje samen met de culinaire jongeren van Mijn Pop-uprestaurant!

Op woensdag 28 november gingen de jongeren van Mijn Pop-uprestaurant weer aan de slag in de keuken! Deze keer niet om iets lekkers klaar te maken en zelf op te eten maar om te verkopen ten voordele van Rode Neuzen Dag! Samen maakte ze heerlijke én gezonde paprika/wortel soep en bloemkool/pompoen soep. En of ze lekker was! De soep werd tijdens de middag (uit)verkocht aan het personeel van De Voorzorg Limburg en bracht maar liefst €151 op! Het geld zal worden ingezet om jongeren met psychische problemen te helpen.

Proficiat aan onze chefkoks en bedankt aan het personeel van De Voorzorg Limburg!

Bekijk onze actie hier op de website van Rode Neuzen Dag!

Volg:
Share: